De la prieteni..

O treabă care mă enervează peste măsură. Să mă trezesc cu persoane total necunoscute la „poarta” messengerului meu. Şi pentru că nu pot să-i iau de guler din prima să-i întreb ce caută, încep o discuţie politicoasă, încercând să aflu cu cine am onoarea. Pentru că, numele îl spun doar în caz de Doamne Fereşte, îmi răspund tâmp „cu un băiat”. Să mori tu?!? Partea mai interesantă vine atunci când încerc să aflu sursa de unde vine această făptură redusă. Ghiciţi? De la un PRIETEN. Dar de la un prieten al cărui nume este anonim. Pe de o parte înţeleg de ce doreşte să-şi ţină prietenul anonim, pentru că s-ar putea să-i iau prietenul de guler şi să-l întreb dacă aşa e frumos.
Eu una, am fost învăţată că datele personale, cum ar fi numărul de telefon sau id-ul nu se dau sub nici o formă dacă nu te-ai asigurat că şi persoana respectivă este de acord. Este o treabă ce ţine de bun simţ şi de respect.
Şi uite aşa azi m-am mai trezit cu încă un oarecare, că „bn draga daca u nai placere sa vb”.
Dragă „prietene” anonim, sper că te afli şi tu printre cititorii mei şi vreau să-ţi spun că lista mea de messenger e proprietate privată şi faptul că tu te afli în ea este un privilegiu şi asta pentru că aşa am ales eu. Crăciun Fericit şi ţie.

Published in: on 17/12/2009 at 5:58 pm  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://littlefluffy.wordpress.com/2009/12/17/de-la-prieteni/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

