De la amanet….

Din categoria celor povestite AICI, face parte şi următoarea. Mă trezeşte telefonul din somnul bolnăvicios cu care mă luptam. Nu cunosc numărul aşa că încerc să fiu cât mai coerentă. La celălalt capăt o voce de copil, nearticulată şi din prima mi-am dat seama că se joacă. Fără să fiu afectată, sun în speranţa că voi da peste cineva cunoscut sau cel puţin matur, cu care să mă amuz pe seama celor întâmplate şi să trecem peste eveniment. Îmi răspunde un bărbat cu un „Aloo” care te face să te simţi jenat că l-ai deranjat. Cu o voce de copil nevinovat, îi explic de ce l-am sunat şi mă aşteptam să se prezinte şi să-mi explice situaţia. M-am trezit că vorbesc cu un nene nu prea cizelat şi conversaţia s-a încheiat că TOT eu mi-am cerut scuze pentru deranj. Am uitat faza până în această duminică minunată când la fel mă luptam printre coşmaruri şi aceeaşi voce nearticulată mă trezeşte cu telefonul. Deja enervată, sun înapoi, de data asta fiind sigură că voi da peste acelaşi nene ciufut. Vocea mea mlădioasă a fost înlocuită de o voce posedată de mulţi nervi. După ce i-am explicat că este a doua oară când se întâmplă şi că nu are nici măcar bunul simţ să se prezinte, să-mi explice şi să-şi ceară scuze, nenea foarte responsabil îmi aruncă cu nonşalanţă „da copilul se joacă la telefon”. Bun, nu am spus că aş fi supărată pe copil şi de fapt sunt deranjată de atitudinea pe care o adoptă el. Replica următoare a fost „da’ ştiţi CĂ Copilul are doar 4 ani”. Alooo, nu se înţelege până acolo? Sunt foarte sigură că nu are nici o vină copilaşul că este fascinat de această tehnologie ci tu eşti vinovat, iresponsabil şi nu eşti capabil să blochezi dracului telefonul ăla. „Mă scuzaţi doamnă, eu abia am cumpărat telefonul”, a fost următoarea frază pe care a reuşit să o scoată. Aşa şi? Telefoanele în Iaşi se vând cu numărul meu de telefon inclus sau aveţi un copil atât de inteligent încât poate forma acelaşi număr la pocneală de doua ori? Ăăă, l-am cumparat din amanet. Şi a trebuit să ajung să mă trezesc din somn urlând la un necunoscut ca să primesc o explicaţie?
Mi s-a întâmplat şi mie să mai greşesc, să sun aiurea dar am avut grijă să-mi cer scuze, să explic foarte frumos cum s-a întâmplat şi să sper că nu se va mai întâmpla. Atâta timp cât găseşti la celălalt capăt o voce binevoitoare şi caldă, nu cred că rămâne loc să te superi şi să faci mare caz. Din cauză că această voce a lipsit, am ajuns să urez o zi bună cuiva, urlând.

Published in: on 17/01/2010 at 5:02 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://littlefluffy.wordpress.com/2010/01/17/de-la-amanet/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

