Ce rămâne pe urmă

Mami, fă o magie ca orice dezamăgire să dispară, pentru că nu-mi pot vedea speranţele. Fă o magie care să topească gheaţa de pe suflet, pentru că mi-e frig. De ce nu m-am născut magician, pentru că ar fi fost mai uşor să schimb o durere în plăcere, un coşmar în vis, un vis în realitate, tot ce e departe aş aduce aproape. Aş putea transforma un zâmbet de tristeţe într-o lacrimă de bucurie. Aş opri timpul în loc pentru că nu mai suport să văd oamenii plecând, nu-i pot opri şi mi-e frică să nu fie ultima oară când închid uşa în urma lor. Eu de ce nu plec? Aici am avut cele mai mari dezamăgiri până acum, aici mi-am vândut sufletul, aici mi-am ratat anii, aici mi-am băut minţile şi mi-am fumat visele. Şi totuşi rămân cu o fidelitate îngrozitoare faţă de loc, faţă de oameni, faţă de viaţa mea. Mi-e frică să nu pierd oamenii dar în fiecare zi mi se face tot mai frică să-i păstrez. Dacă îi păstrez şi totuşi nu-i pot ţine aproape? Dacă vor continua să plece fără să ştie că în urma lor lasă goluri umplute cu negru?
Şi cu toate astea mi-e dor de trândăveala de dumincă, de chicoteli cu faţa-n pernă, de secrete auzite la gaura cheii, de cafeaua făcută după-amiază târziu.

Dear book, this is another day in my life. A life is like a book. A book is like a box. A box has six sides. Inside and outside, so, how do you get to what’s inside? How do you get what’s inside, out? Once upon a time, there lived a very pretty girl, who lived in a beautiful box, and everybody loved her….(Gia)

Published in: on 31/01/2010 at 8:54 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://littlefluffy.wordpress.com/2010/01/31/ce-ramane-pe-urma/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

