Zâmbete pentru nimic

Azi e ziua când mă simt un copil mai mare care îşi recunoaşte greşelile. Mă rog, parţial că nu mă spovedesc de fel şi vă daţi seama că nu o voi face nici acum.
Mă simt neserioasă faţă de această insuliţă a mea, unde vin doar să-mi vărs năduful iar după ce arunc piatra, nici nu mă uit unde a căzut. Sper că mă întelege şi îmi iartă nonşalanţa cu care o tratez.
Ei, acum mă aflu aici să-mi iau revanşa sau cel puţin să încerc.
Mă simt într-o stare stupid de euforică şi habar n-am de ce. Mă trezesc zâmbind din nimic, mă trezesc într-un gol imens care mă face să mă simt mai fericită cu cât se adânceşte mai tare. Încă nu am înţeles dacă e vorba de liniştea dinaintea furtunii sau doar sunt sedată într-o formă destul de uşoară încât să nu trezesc suspiciuni.
E ciudat că nu simt nimic şi nu mă gândesc la nimeni. Nu mi-e dor de nimeni, nu vreau să văd pe nimeni în mod deosebit, nu-mi doresc ceva aparte, nu am dorinţe şi nu sper la nimic. Nici nu ştiu măcar cu ce să asociez acest ciudat, atipic, îngrijorător, amuzant, înspăimântător sentiment.
De fapt, cred că îmi este dor de îngheţata Polar dar asta se numeşte nostalgie şi nu cred că se pune la calcul iar în rest…nimic, chiar nimic.
Interesant este că acest nimic pare să capete contur o dată cu sentimentul meu plin de nimic.
Până una alta în seara asta am primit cadoo un tricou cu Nightwish (sâc sâc Kd) şi bineînţeles că nu pot decât să mă bucur ca un copil care a primit o „bonboană”.

Published in: on 05/07/2010 at 8:50 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://littlefluffy.wordpress.com/2010/07/05/zambete-pentru-nimic/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

